maandag 25 maart 2013

Review: Sleek The Original 594


Sleek! Mijn eerste Sleek palette en in ben er nu al verliefd op! Sleek is moeilijk te verkrijgen. Dat is een min-puntje ervan, maar nu ik er een palette van heb kan ik niet meer zonder! Ik ben altijd van de bruine tinten, maar nu wil ik wat meer overgaan naar andere kleuren. Dit palette vond ik heel geschikt. Bruine tinten en nog felle kleuren, een highliter... Wat wil je nog meer?





Dit zijn de kleuren. De meeste Sleek palette's hebben namen. Deze jammer genoeg niet. Maar opzich vind ik dat niet super erg. De kleuren vind ik heel mooi. vooral de 2e van onder, omdat hij een mooie gouden ondertoon heeft. Er zitten in totaal 12 kleuren in. Niet alleen vel, maar ook kleuren voor overdag.


Dit zijn de swatches van de onderste en bovenste kleuren. De onderste kleuren vind ik meer iets voor de herfst en de bovenste een beetje voor feestjes. Op de foto komt de pigmentatie is minder over, maar ze zijn super gepigmenteerd. En niet te korrelig. 

Al met al vind ik dit palette super fijn en raad hem zeker aan. Sleek ikan je kopen bij The Boozy shop, Misslipgloss,  Sleek Make-up en Skin Cosmetics (Rotterdam, Groningen, Laren, Oisterwijk, Breda, Amsterdam) Dit palette kostte €9,99 

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten