zaterdag 2 maart 2013

Review: Nethpol reinigingsdoekjes


Sorry, ik heb al een veel te lange tijd niet geblogd, maar dat komt omdat blogger alsmaar vastliep. Maar dat even gezegd te hebben gaan we verder met het artikel! Ik heb een product ontdekt dat super budget is, makkelijk te verkrijgen, super werkt en het is niet eens van de action! Benieuwd? Lees snel verder!





Ik heb maar 2 foto´s, maar meer viel er dan ook niet aan toe te voegen. Ik pak liever na een lange dag even doekjes erbij dan dat ik met reiniginsmelk, tonic en dat soort zaken aan de gang ga. Maar natuurlijk moet je wel op de ingrediĆ«nten letten. Bijvoorbeeld: Zit er alcohol in? Super slecht voor je huid! Kijk altijd naar doekjes zonder alcohol. Vaak zit er ook parfum in. (Bevat dus ook alcohol) Ook slecht voor je huid. Ook moet je letten op de vochtigheid. Ik heb weleens doekjes van de Etos gehad die waren heel droog en niet fijn. Hoe natter hoe beter. Deze zijn best vochtig. Ik heb niet gelet op de producten, want ze zijn al op. (Foto had ik laat overgezet van mijn camera.) Deze doekjes zijn heel vochtig en dus fijn om mijn make-up mee af te halen.

Ze zijn €0,60 en te koop bij de op=op (2 voor €1,-)

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten