maandag 11 maart 2013

Review: BODY LUXURIES Vanille Cream Bath Set


Vandaag weer een review! Zoals je al in mijn shoplog zag, heb ik een bath set gekocht. Ik ben super fan van Vanilla dus was dit een leuke oplossing. Ik had al gezegd in mijn shoplog waarom. Dus voor mijn mening moet je verder lezen!





(Ja, mijn nagels zien er enorm droog uit sorry!) Als eerste: De Slogan! Super leuk. Enjoy the feeling of Touch. En het zit aan een leuk geel-goud lintje. Ook zijn de verpakkingen leuk versierd met bloempjes. Lekker lente-achtig!


Dan zit er een mini-pufje in. Ik vind dat wat minder. Onder de douche voelt hij het plastic achtig. Ja, ik weet niet hoe je het kan uitleggen. Maar gewoon niet fijn. Wel vind ik de kleur mooi ook een beetje goud-geel. Ik had liever een grotere puf gehad maarja. Dan maar houden voor de sier he?


Dan komen we bij de body butter aan. Een flinke pot, al zeg ik het zelf. Vinden jullie 200 ml veel? Het ruikt wel naar vanille, maar met wel een snufje amber erin.


Dit is hoe de body butter eruit ziet. Best wel waterig en vloeibaar. Hmm... Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, maar de werking is prima.


De body wash ruikt hetzelfde als de boddy butter. Ook bijna dezelfde structuur. Heel vloeibaar. Ik heb na het wassen geen trekkend gevoel, dat vind ik wel fijn. Maar wat wel jammer is dat geen van de geuren daadwerkelijk blijven hangen.



+ Lekkere geur
+ Geen trekkend gevoel
- Blijft niet lang hangen
- Super vloeibaar!


Zelf is dit niet mijn aller grootste favoriet, maar het kan er mee door!
€2,99 Action

"XOXO

Gaan jullie hem ook kopen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten