maandag 18 februari 2013

SHOPLOG!




Ik ben even naar het winkelcentrum geweest en heb een aantal spulletjes gekocht. Ik ben naar de kruidvat en action geweest. Ik heb niet heel veel gekocht, maar ik wilde het even laten zien.




Als eerste heb ik een nagellak gekocht van Essence. Komen er nieuwe nude glam lakjes? Ik zou het niet weten, maar alle nude glam nagellakken lagen in de kortingsbak. Ik heb deze eruit gevist, want deze vond ik wel mooi. Ik wilde toch nog een nieuwe beige lak, want mijn andere (NOTD) was zo goed als leeg. 
€0,50


Ook wine gums heb ik even voordelig gescoort. Er komt binnenkort een nieuwe verpakking. Dus lagen ze er allemaal met korting!
€1,-


Daarna ben ik naar de action geweest en was van plan een vanille shower gel te kopen, maar die ik wilde was er helaas niet meer. Mijn boddy butter was al bijna op dus was dit eigenlijk een hele goede oplossing. Deze cadeauset bevat: Shower gel (Vanille) Boddy butter (Vanille) en een cream kleurige puff. 
€2,99


En ik zag deze liggen en ik hou hier echt van dus heb ik ze gelijk in mijn mandje gedaan. Hier hoef ik eigenlijk ook niet zoveel bij te vertellen, maar super lekker!
€1,39


MAX het goedkoopste merk in Nederland komen met kleine palletjes. Het plastic weerkaatst een beetje op de foto, maar dat kon ik ook niet beter krijgen. Ik heb al een aantal swatches gemaakt. Dus binnenkort een review!
€1,49

Ik was blijkbaar 1 dingetje vergeten. Ik heb nog een telefoonhouder (Action) gekocht voor maar €0,50 euro!

Zijn er nog specifieke dingen waar jullie een review van willen?

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten