woensdag 13 februari 2013

Review: MAC Transparent Finishing Pressed Powder



Vandaag weer eens een review! Van een Mac product.
Als je een beetje geld over hebt voor make-up is MAC precies goed voor jou.
De kwaliteit is echt super, maar vaak kan je het niet betalen. Maar nu genoeg gezeurd over geld op naar het product !



Als eerste mijn oordeel over de verpakking: Wauw!
Oké, jullie herkennen het simpel zwart wel, maar er is iets speciaals aan.
Echt net alsof je in de hemel kijkt ('s avonds natuurlijk) Maar al met al. Het is een super mooie verpakking.
De poeder is transparant wat ik fijn vind. Je weet nooit precies wat jou kleur is. Bij de Mac Store kan je meestal wel door visagisten laten testen en bij de Douglas ook, maar dit vind ik gewoon wat fijner. 
´s Morgens grijp ik dus nu ook elke dag naar mijn poedertje. Hij blijft super goed zitten en zorgt ook dat je niet super gaat glimmen. Voordeel!


Ik ben super tevreden over dit product en ik raad hem jullie zeker aan!
Als jullie een MAC product willen kopen kies deze!

`XOXO

Heb jij ook iets van MAC? Zoja, wat is jou favoriet?





1 opmerking: