woensdag 13 februari 2013

Review: Dr. Van Der Hoog maskers


Maskers! Ik geloof dat ik er verliefd op ben. Zo nu en dan test ik ook allerlei merken. Zelf had ik nog nooit Dr. Van De Hoog getest. Wat ik nogal vreemd vind. Ik hoor er namelijk veel over en wil al heel lang zo een testen. Ik zie bij de Wibra altijd Anti-Rimpel maskers, maar ja... Ik heb nog lange geen rimpels en ga ik daar al helemaal niet mijn geld aan verspillen. Toen ik bij de Op=Op deze maskers vond voor een voordelig prijsje kon ik ze niet meer laten liggen.





Dit keer koos ik voor de Ontspannende masker. Het kan nog voordeliger, omdat er ook nog een scrub in zit! Als eerste begon ik met de scrub aanbrengen. Hieronder een plaatje:


Het is een ruwe scrub. Dat vind ik vaak net wat fijner en voelt vaker na afloop meer gehydrateerd aan.
Ook werkt het in de poriën fijner tegen meëters. Nou lekker scrubben !


Na afloop van het scrubben kan je beginnen met je masker.
(Mijn huid voelde al veel zachter na het scrubben!) De verpakking vind ik ook al heel mooi. Heel rustig, maar toch gezellig.


Dit is hoe het masker eruit ziet. Het doet me denken aan klei. Weer zo'n kinderlijk gevoel dat je gelijk kan beginnen met kneden ik moet er gelijk om laggen :D. Na die kinderlijke gedachte kan je beginnen met smeren.


Het masker zit er lichtblauw uit op mijn huid. De dekking is goed. Dat betekent dat het masker beter is (Ergens gelezen... Hihi). Ik vind het er grappig uitzien. Nu moet je het 5-10 minuten laten zitten. Daarna voelde mijn huid veel zachter! Ik hou van dit masker en raad hem zeker aan!.

Ik weet de prijs niet meer precies, maar volgensmij waren ze €1,- a €2,- en ze zijn te koop bij de op=op.

"XOXO

Heb jij al een favoriete masker? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten