woensdag 13 februari 2013

Lente, Hip?


Tumblr

De bittere kou is bijna voorbij! Dus de hippe lente kleding komt er weer aan. Ik heb wat "toekomstige" trends opgezocht. Dit zijn een aantal, maar er komen nog veel meer. Hebben jullie er al zin in?



Modetrend lente 2013 Garden Party'

Garden party kleding
Zelf ben ik niet reuze enthousiast over deze kleding, maar ergens vind ik het we wat hebben. Ik denk weer aan de kleding van vroeger dat nu helemaal terugkomt. Ik denk niet dat ik zo'n jurkje insla als ze in de winkels liggen. Ieder zijn(/haar) eigen smaak!

20′s Flapper kleding
De jaren 20 komen terug! Hier ben ik zó enthousiast over dat ik gewoon niet ka wachten tot ze in de winkels liggen. Je hebt boven een leuk printje en dan is de rok een leuk kleurtje. 

Modetrends lente 2013 Tropical Paradise
Tropical paradise kleding
Ik vind deze look eerder leuk voor de zomer, wanneer je naar het strand gaat. Lekker in je pakkie naar het strand. Ik vind het best wel grappig.

| Tumblr
Festival glam
Dit is een trend die we vorige zomer ook veel terug vonden. Korte shorts die afgescheurd zijn vind ik super hip. Met studs erop vind ik helemaal mooi.

Olympische kleding
Deze trend vind ik best wel raar. Olympische kleding, ik denk gelijk aan sport-kleding. Maar als ik naar dit plaatje kijk denk ik aan de schooljochies van vroeger. En dan voor vrouwen! Ik vind deze trend echt leuk!

En dit is het tot nu toe!

Welke trend vind jij het leukste?

Bedankt voor het lezen!
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten