vrijdag 22 februari 2013

First Beauty Product


Omdat ik het al veel op andere blogs zag voorbij komen besloot ik ook even in mijn stash te graaien en te kijken: "Hoe lang heb ik dit al?" En dit was (volgensmij) mijn oudste product. Dit is een Claire's palette (mini). Ik heb deze 3 of 4 jaar geleden in Brussel gekocht. En ik weet nog dat ik er superblij mee was(/ben). 



Opzich is het nog niet eens zo'n spectaculair palette, maar de tinten (Bruin) vond ik heel erg mooi eraan. Nog steeds houd ik wel van bruine tinten. Al de aplicators zijn er al uit. Ook zaten er 1 mini-lipgloss en mini-mascara in. Ik weet nog dat ik alles eens er uit haal en dan duikt het ergens weg in mijn kamer. Dus bewaren was een goede oplossing geweest. Haha.


Er zit een bronzer in, cream highliter een lichte kleur oogschaduw en een bruine. Dit palette is ook zo slecht nog niet. Maar ik heb ze wel met veel liefde gebruikt. Ik ging altijd met die kwastjes er in lopen porren zodat er korrels kwamen en ik het makkelijker kon aanbrengen. (Ik dacht toen dat het zo hoorde...)


Wat handig is is dat er aanwijzingen staan hoe je het kan aanbrengen. Ik probeerde het toen altijd zo maar ik snapte er haast niets van terwijl er gewoon plaatjes stonden. De tekst is niet Nederlands dus lezen was ook niet de oplossing dus werd het gewoon wat geklieder op mijn oog. Hihi.

Wat was jou eerste Beauty-product?

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten