donderdag 17 januari 2013

Tag: Beauty-Hoader


                                                            Donderdag 17 januari.



Hooi ! Ik vond het wel grappig om weer een tag te doen.
Deze tag heet: Beauty-hoader.
Deze vond ik op de site van Atifa en vond hem wel grappig om ook te doen.
Ik vind het altijd wel grappig wat anderen als antwoord hebben.
Ik heb hem zelf ook gemaakt, benieuwd ? Lees snel verder !







Vragen:

1. Vind jij dat je gemiddeld meer beautyspullen hebt dan de mensen om je heen?
2. Koop jij producten al opnieuw voor het vorige product op is?
3. Heb jij van veel producten uit je collectie meerdere soorten? (voorbeeld: niet één maar twee of drie soorten roze blush)
4. Ontdek jij weleens dingen in je stash die je compleet vergeten was?
5. Liggen er in elke kamer van je huis beautyproducten?
6. Heb jij moeite met ‘speciale producten’ gebruiken? Dus je bewaart veel zonder het echt daadwerkelijk te gebruiken.
7. Heb je moeite met producten weggooien die nog niet op zijn? Omdat ze over de datum zijn bijvoorbeeld.
8. Heb je producten in je stash die je nooit gebruikt maar gewoon niet weg kan doen?
9. Heb je ongebruikte producten in je stash die je ooit kocht onder het mom van ‘ooit komt het van pas’?



Antwoorden:

1. Nee, ik denk dat ik ongeveer wel evenveel heb.
2. Ja, ik vind het altijd handig om het alvast in huis te hebben.
3. Dat weet ik niet precies. Ik koop met oogschaduw meestal bruine tinten en denk dan: "Heb ik die niet al?" Dus waarschijnlijk wel.
4. Mijn stash is verschild met categorie, maar mijn van mijn lipproducten kom ik nog wel eens op dingetjes en denk "Oh, die heb ik ook nog!" en dan ga ik die gebruiken en vind hem heel fijn.
5.Nee.
6. Ja ! Sommige dingen vind ik te mooi om te gebruiken ! Haha.
7. Ja, ik kan gewoon geen afstand doen.
8. Ja, ik vind dat zonde. 
9. Nee, hier zat ik eigenlijk een beetje op te peinzen. Ik dacht dat ik het ooit wel eens had gedaan, maar ik kan het me niet bedenken.

Dit was de tag, neem hem gerust over ! Ik ben ook benieuwd naar jullie antwoorden dus laat het hieronder achter !

"XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten