zondag 25 november 2012

Riview: Yves Rocher Eau de Toilette


Ik ben helemaal weg van de Eau de Toilette van Yves Rocher.
Ze variëren veel qua geur.
Ze hebben ook elke maand meerdere Limited Edition's .
 (Nu hebben ze Apple Delight, citroen-vanille en nog veel meer :D...)
Ik ben er heel erg fan van ! Zelf heb ik Raspberry en Coconut.









De flesjes zitten natuurlijk voller,
ik heb ze natuurlijk al een keer gebruikt.
Deze heb ik afgelopen vakantie gekocht in Brussel.
Ik vond hem zo lekker zoet ruiken 
En ik wist van mijn andere geurtje dat ze supergoed waren !
Ik had meerder geuren geroken o.a.:
Olijf : Niet heel lekker !
Vanille: Hmm... Deze vond ik ook heel lekker !
Manderijn: Ook heel erg lekker maar niet mijn smaak.
(Misschien klonk dat een tikkeltje arrogant...)
Kort samengevat: Dit is een superzoete en superlekkere geur !


Dit is een hele lekkere warme geur.
Meer voor rond deze tijd. Herfst en winter.
Ik hou echt van Kokos waaronder deze geur !
In de winkel pakte in hem zonder twijfel ! 
En heb nog steeds geen spijt van mijn aankoop.
De Yves Rocher Full Size zijn wel wat duurder.
Maar deze zijn ook handig om mee op reis te nemen.






Deze geuren zijn niet super cheap.
Maar, ze zijn wel handig !
Gewoon voor op reis.
Maar ook zijn ze goed op te bergen ze passen gewoon in je etui,
dus je kan ze ook mee naar school nemen.
Ze zijn €3,50 en te koop bij Yves Rocher.


"XOXO

Wat is jou favoriete parfum ?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten